[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 3 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
экспортер в егг
delta54Дата: Пятница, 22.06.2012, 10:06 | Сообщение # 31
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Под 2.49 и под 2.63 все рабочие
из 2.63 открывать файл yabee.py прям в блендере
, редактировать нужное и "запустить скрипт"
Code

""" YABEE (Yet another Blender's egg-exporter)
     for Blender 2.59
     rev 11.1
"""
# -------------- Change this to setup parameters -----------------------
#: file name to write
FILE_PATH = './exp_test/test.egg'  

#: { 'animation_name' : (start_frame, end_frame, frame_rate) }
ANIMATIONS = {'anim1':(0,10,5),  
               }

#: 'True' to interprete an image in the uv layer as the texture
EXPORT_UV_IMAGE_AS_TEXTURE = False  

#: 'True' to copy texture images together with main.egg
COPY_TEX_FILES = True

#: Path for the copied textures. Relative to the main EGG file dir.
#: For example if main file path is '/home/username/test/test.egg',
#: texture path is './tex', then the actual texture path is  
#: '/home/username/test/tex'
TEX_PATH = './tex'

#: 'True' to write an animation data into the separate files
SEPARATE_ANIM_FILE = True

#: 'True' to write only animation data
ANIM_ONLY = False

#: number of sign after point
FLOATING_POINT_ACCURACY = 3

#: Enable tangent space calculation. Tangent space needed for some  
# shaders/autoshaders, but increase exporting time
# 'NO', 'INTERNAL', 'PANDA'
# 'INTERNAL' - use internal TBS calculation
# 'PANDA' - use egg-trans to calculate TBS
# 'NO' - do not calc TBS
CALC_TBS = 'PANDA'

#: Type of texture processing. May be 'SIMPLE' or 'BAKE'.
# 'SIMPLE' - export all texture layers as MODULATE.  
# Exceptions:  
#   use map normal == NORMAL
#   use map specular == GLOSS
#   use map emit == GLOW
# 'BAKE' - bake textures. BAKE_LAYERS setting up what will be baked.
# Also diffuse color of the material would set to (1,1,1) in the  
# 'BAKE' mode
TEXTURE_PROCESSOR = 'BAKE'
#TEXTURE_PROCESSOR = 'SIMPLE'

# type: (size, do_bake)
BAKE_LAYERS = {'diffuse':(512, True),
                'normal':(512, True),
                'gloss': (512, True),    # specular
                'glow': (512, False)      # emission
                }

в 2.49
лоды:SwitchCondition 100.0 0.0
коллизия: Collide Keep
коллизия: ObjectType barrier
Прикрепления: yabee_2.63_patc.gz (41.2 Kb) · chicken_exportR.zip (175.6 Kb)
 
  • Страница 3 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Поиск: